www.photographers.blogg.se

Hallå!
Igår gjorde jag och Amanda en fotoblogg tillsammans, rubriken är adressen, men om du inte orkar kopiera och klistra in så klickar du bara här.
Efter skolan hade vi tänkt att ha en fotografering, men det blev bara krångligt så vi struntade bara i det. Men jag var i alla fall med Amanda, vi åt tre lingongrova var med någon slags röra (vet inte vad den heter). Men dom var supergoda iaf! :)
Snart kommer ni säkert att få se nya bilder från en fotografering eller så, så det är bara att vänta...
Just nu har jag inte så många "nya" bilder, men ni kommer nog att få se lite blandningar av nya och gamla :).

Kramkram

Den här bilden har nog många som besökt mina andra bloggar sett, men det är en av mina favoritbilder så här kommer den iaf igen :).


Här kommer några bilder som jag tog hösten 08

Kommentarer
Postat av: Anna

jättefina bilder!!

2009-03-24 @ 20:11:26
URL: http://www.annaahs.devote.se
Postat av: Anonym

HAHAHA jag gillar skärslit den på amanda och mig, den är ju lite rolig , dom andra är också fina!

2009-03-24 @ 20:42:40
Postat av: Tea

Hehehe, oj jag tåkade inte skriva vem komentaren var ifrån :) vi borde göra om det där!

2009-03-26 @ 15:49:52
Postat av: F O T O B L O G G

Härliga bilder :)

2009-03-29 @ 10:41:50
URL: http://ceciliastjernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0