Vad kommer det att bli?

Hej, just nu sitter jag vid mammas jobbs nya minidator, det är superkul! Kanske inte den bästa till att skriva blogg med men den funkar :). Sitter och tittar på melodifestivalen just nu, trevligt.
Jag blir galen!!! Vet inte om jag ska klippa lugg, snelugg eller ingen lugg alls (alltså lång lugg, hehe). Just nu har jag bestämt att jag vill klippa snelugg, men inom kort kommer jag ha ändrat mig. Det är det som är problemet, för i ena sekunden ser jag någon som är jättesnygg i lugg men sedan någon som har lång lugg och ser jättebra ut.
Skit också! Nu har jag ändrat mig igen!

Kommentarer
Postat av: amanda

klipp lugg! klipp lugg!

2009-03-08 @ 21:05:46
URL: http://manndaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0