Söndag...

Hejsan.
Imorse vaknade jag ca 9.00, jag läste en ganska bra bit ur "Den hemliga koden - Peter Lidbeck". Det är superbra och spännande.
Jag satt typ vid datorn ett väldigt bra tag, hehe och spelade spel... Kanske inte så bra med det är i alla fall underhållning ;).
Klockan 16.00 var det match mot Hörnefors. Verkade som att vi var riktigt taggade den här gången, vi vann med 5-3 med tanke på att vi ligger sist i serien... hehe. Men för er som inte vet så spelar vi i en 97/96 serie istället för 97 serien :).
Till middag blev det nudlar med wok, inte min favoritmaträtt direkt men lite nudlar piggar upp.
Om ca en halv timme är det fysträning på Nolia....
Hittade en bild som jag tog på Emma som jag tkr är väldigt fin :).



Ni borde borde lyssna på den här låten också, jag älskar hans röst!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0