Piiinsamt!

Hellue!
Idag spelade vi med våra instrument (tvärflöjt) på midgårdskolan med en annan klass. Det gick riktigt bra faktiskt, men det var ju också ganska drygt. Vi fick typ 10 min rast då vi fick en kokosboll och en festis var. Mums.
Sedan åt vi lunch på hagaskolan då jag tappade min tallrik full med mat på golvet, oops... Det var fruktansvärt hemsk, men det var bara att sopa upp och torka litegrann. Tur att inte jag gick på den skolan iaf! Och min vänliga kompis Amanda hämtade en ny tallrik åt mig :).
Efter skolan gick jag hem och satte mig framför datorn (som vanligt) och blev lite småsugen på godis. Men som du vet, när man väl har börjat, är det svårt att sluta igen...
Hade helt glömt bort att det var träning och det var ju inte så bra att äta godis innan den och det märktes, tydligt.... Jag var typ hur flummig och trött som helst. Hihi, hoppas inte att de andra hade ngt emot det. (Dom var faktiskt ganska flummiga dom också). Nu är det iaf slut på innebandysäsongen, men man lär väl inte få vila så länge tills fotbollen börjar.
Aja, här kommer några random pics.




Här kommer en liten knasbild på två korvar, men jag gillar färgen grovt, hihi :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

snygga bilder! Hemskt det där med tallriken!

2009-04-01 @ 14:21:47
URL: http://www.annaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0