Koskit!

Hej igen, igår sov jag, Amanda, Emma och Nike över hos Sannys pappa som bor på en bondgård. Det första vi gjorde när vi kom dit var att gå in till kossorna. När vi hade varit där inne en liten stund märkte Emma att hon hade fått en bajsklutt (från korna) på tröjan, sedan efter ett tag så märkte jag att det var något geggigt bak på mina byxor med hjälp av min hand och det var ju inte sååå fräscht eftersom att jag fick även på händerna, de hade som tur var papper som man kunde torka bort det med där inne. Nästa bajsklutt hamnade på Amandas byxor, och eftersom att vi ändå hade varit där inne ett bra tag så gick vi ut för att torka av oss ytterligare då Nike plötsligt märkte att det typ var bajs i mitt hår och på tröjan. UUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH! Vi skyndade oss in och gick in på toaletten då snälla Nike tvättade ur mitt hår i handfatet (jag som nyss hade tvättade håret och allt). Efter ett tag gick vi ut igen då Sanny visade oss runt lite, och när vi kommit till ett rum fullt med korn, blev vi så sugna på att bara slänga oss ut i kornen så vi beslöt oss att göra det. Det var superkul, men man fick gaanska mycket korn innanför byxorna :P (eller åtminstonde typ alla förutom jag). Man blev väldigt frusen eftersom att vi bara att t-shirts på oss (och byxor såklart) så vi bestämde oss för att gå in. Vi satte oss ner och pratade om allt möjligt tills maten var klar. Den var jättegod! Efter maten duschade vi och gick in i bastun, en efter en. Vi satt där kanske ca 5-10 minuter tills vi var tvugna att gå ut i snön (alltså, alla förutom jag typ) hehe.
Sedan gick vi in i bastun igen och upprepade alltså detta ett antal gånger tills vi tog en till dusch. Efter det gick vi upp och åt "kvällsfika" då alla typ hade gått och lagt sig och det var ju synd eftersom att det var då alla blev flummiga och började gapskratta åt småsaker. Vid 23.00 la vi oss i våra sängar, men vi pratade ett bra tag, nämligen säkert från klockan 23.00 till 01.00, men det var hur mysigt som helst. Fast när vi hade pratat ett tag så blev Sannys katt också flummig och hoppade på allt som stack ut eller rörde sig. Det var läskigt! Men till slut kunde vi i alla fall sova. Nästa morgon orkar jag inte berätta något om, tror inte att ni orkar läsa det heller :P.

Puss&Kram
Malin

Kommentarer
Postat av: Anna

Aj då! bajs :S

2009-03-08 @ 16:48:08
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0