Här kommer svaren! :)

Vad vill du göra innan du dör?
Jag vet inte riktigt faktiskt...
Säga farväl till min familj typ, hihi :)
 
Varför började du blogga?
Jag tror att syrran tyckte att jag skulle börja blogga... Men jag var inte speciellt bra på att blogga då om man säger så :P


vad är du mest nöjd med på dej själv (utseende)? :)
Alltså jag är ju inte sådär "extremt" nöjd med något men allt tillsammans ser i alla fall bra ut... Det finns som inget speciellt :)

vad är det pinsammaste du ha gjort???
Ojoj, det finns mkt pinsamt jag har gjort kan jag bara säga...
Men kanske den gången då jag var kanske 6 år som jag, pappa och syrran var på stan.
Då såg jag inte pappa och började snurra runt runt runt, asså herregud jag vet inte vad jag gjorde!
Det låter ju helknas, men aja, jag snurrade och snurrade tills jag kom fram till en man som jag trodde var pappa
och jag kramade om honom hårt och sedan snurrade jag tillbaka till min syster igen och där stod pappa
och undrade vad i hela friden jag gjorde :P.
 
Vad är den saken du är mest beroende av? xD
Jaduu... Vet inte riktigt, jag e ju en liten datanörd jag... och godis är det ju inte heller ngt fel på, hehe :]

hur kom det sig att du började blogga?
Det verkade kul och syrran tyckte att jag skulle göra det :).
 
och vem/hur fixar din design? :D
Den nuvarande designen hjälpte min kompis Anna mig med, men oftast brukar jag göra den skälv.
Jag tar oftast hjälp ut av designadinblogg.se.
 
Hur länge har du bloggat och hur många unikaa läsare har du per dag ? :)
snyggt namn förresten

Tacktack! :).
Jag har bloggat kanske i ett år nu. Mina unika läsare kan variera mellan 5 till 20, men mitt rekord är ju faktiskt 30 ^^
  
favorit klädaffär?
Hmm, har nog ingen speciell. Men jag brukar gå in på H&M och GinaTricot :).

favotit smycke?
Haha, tror inte att jag har ngn speciell favorit. Men jag gillar ett silvrigt halsband med en sköldpadda på från grekland, men den har bara ett bakben nu :(.

Vilka bloggar följer du? :-)
http://www.hannabjorkstedt.blogg.se/  
http://www.blixman.blogg.se/
http://www.foki.blogg.se/  :).

vad tycker du om bb, kissie, kenza?
Vet inte riktigt, den enda bloggen av dom som jag läst är Kenzas, prenumenerade på den ett tag, men jag tkr egentligen inte att den är så speciell... föredrar hellre fotobloggar :).


Kommentarer
Postat av: Emma

Är du hundintresserad?

I hundbloggen skriver jag om framför allt lydnad, hjärngympa & vardagsliv. Kommentera gärna om det är nått speciellt du önskar att jag ska skriva mer om! :)

/ Emma

2009-03-18 @ 20:27:51
URL: http://hundbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0