Friluftsdag

Hej, idag hade vi friluftsdag, igen. Våran förra blev ju som sagt inställd p.g.a -20. Men den här gången blev den i alla fall rätt så lyckad... Förutom allt det där med bussarna. Bussen som skulle till Nydala (skidåkning) skulle egentligen komma lite senare än de som skulle åka slalom men den var där tidigare och då trodda alla att alla de som skulle åka slalom skulle åka i den bussen samtidigt då chauffören sa att han skulle till nydala. Wierd...
Alla hade typ lagt in sina väskor i nydalabussen och var tvugna att ta ut dom. Men sedan ordnade allt sig... antar jag
Sedan gick allt som på rullande band, vi alla åkte ner, upp med lift, ner, upp med lift tills vi blev hungriga och åt lunch. Jag hade med mig kyckling sallad och en Trocadero :). Nammnam. Klockan 14.00 åkte vi hem.
Efter "skolan" eller vad man ska kalla det så var jag med Amanda. Vi åt nudlar till mellis då klockan var 15.30 plus att vi inte var så trötta, men det är ju hur gott som helst! Sedan dusckade jag håret på henne, hihi, det var kul. Efter det tog jag lite bilder på henne. Vi tänkte lägga inte de på datorn sedan och på bloggen men deras internet funkade typ inte. Men sedan  funkade det, men då skulle jag typ hem :P.
Aja, en lyckad dag i Agnäs :).
Kram på er alla!
Ps. glöm inte att lägga till en fråga i frågestunden! ;)
Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0