Yes

Vi vann idag med 4-0 tror jag. Och de flesta målen gjordes (som vanligt) av Jessica. Malin ägde verkligen i mål! Hon borde bli fast målis, ( hoppas att hon läser detta ;) ). Jag var back i första halvleken, men jag fick byta till forward under andra perioden. Det gick ganska bra...Men man måste ju ha lite mer uthållighet när man är där uppe, och det har inte jag, eller jag blir trött ganska snabbt.
Vad tycker ni om min nya design? Kommer nog byta ganska ofta, just på den här datorn har jag inte photoshop så jag använde mig av ett annat program så kallat "Gimp". Gimp är ett gratisprogram som anses vara nästan lika bra som photoshop, men jag har inte fattat riktigt än hur man gör. Men jag kommer i alla fall så småning om göra en ny header med hjälp av photoshop.
Pöss & Kräm
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0