Systrar i jeans

Imorse var jag typ hur trött som helst, men efter att man hade varit inne på toaletten så blev man ju snabbt piggare som vanligt. Dagen har varitsom vanligt, förutom att det känns som om vi aldrig hade rast (det kunde ha varit för att jag stannade inne, säg inget!). Men skolgården är ju så tråkig utan en fotbollsplan, så det kanske inte är så konstigt, och jag säger bara såhär, jag var inte den enda som inte gick ut.
Efter skolan gick jag med Amanda och Isabell på stan. Jag köpte en "Kom ihåg" (griffeltavla) inklusive 2 fotoramar från lagerhaus (väldigt konstig stavning på den där affären) för 129;- . Sedan köpte jag Andra boken av "Systrar i jeans" på Åhlens för 69:- (månpocket).
Ikväll blir det träning klockan 20.00 på Nolia, väldigt dålig och sen tid. (De bytte dag och tid, men jag vet inte varför).
Imorgon blir det SKIDOR på idrotten. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Man får väl ta och stå ut då!
Vad tycker ni om min nya design förresten? Det var egentligen inte alls tänkt att den skulle bli såhär men jag får väl ta och ändra den när jag känner för det.

PUSS



Systrar i jeans
Andra sommaren
Ann Brashares


Kommentarer
Postat av: Anna

Nice :P den boken är bra ;)

2009-01-27 @ 20:30:50
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0