Tagga sommarn!!!

Idag hade vi HK på våran kära skola. För er som inte vet så har musikklassarna fått byta skola p.g.a att en byggnad på backen måste rivas. Så när jag skrev "kära skola" menade jag alltså den som vi gick på förut, (om inte det där var speciellt intressant, så varför läste du det då?).
Ikväll blev det innebandyträning. Det gick typ bra, as usual.
Igårkväll rensade jag alla allers som låg i våran "tidningskorg". Jag rev ut alla "vi i femman" korsord m.m, ni skulle bara veta hur många tidningar det var! Sitter i alla fall här med en hög av korsord.
Imorgon är det fredag och vi ska åka skridskor på idrotten. Det är hur drygt som helst, men ännu värre blir det ju nästa vecka då vi kommer att åka skidor, men det vill jag inte ens tänka på.

Bye

Ni får en liten bild som jag tog i sommras med min/familjens Nikon D40x
(Klicka för att förstora)




 


Kommentarer
Postat av: f

fin bild :)

2009-01-16 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0