stan

Idag blev det stan med Amanda.
Lunch blev det på Subway som sagt.
Köpte en present till mamma som fyller år den 18 Januari. Men man måste ju köpa någonting till sig själv också, så det blev en t-shirt för 99:- på GinaTricot.
Vi träffade Ida och Klara två gången, lika förvånade varje gång, fast på två olika sett.
Imorgon blir det storstädning i mitt rum, det ligger typ klädesplagg överallt, till och med ett par nya skrillor (skridskor). Jag måste bara tvinga mig själv, även fast det inte kommer att funka, hehe.
Just nu sitter jag och Amanda och glor in i två olika datore, tjaa... vi är ju inte speciellt sociala, men vem bryr sig?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nicole

Nice blogg ;D Hih

2009-01-17 @ 17:34:23
URL: http://supergirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0