Misslyckade men mumsiga muffins.

I skolan blev det skidor, som sagt, världigt tråkigt och drygt, plus att jag inte har någon vidare kondis. Till och med så varvade två killar (av fyra) i våran klass när vi var på vårat första. Jag kände mig typ ganska seg!
Konstigt nog, har inte de senaste dagarna kännts som "skoldagar". Det känns typ mer som om vi har haft det kul och bara chillat, (har du tänkt på att ordet "chillat" låter ganska fånigt egentligen?).
Hur som helst, efter skolan var jag med Malin och Jessica. När jag och Malin hade slutat, åkte vi hem till Jessica och åt mellis och flamsade, (vi höll typ på att skratta ihjäl oss, eller i alla fall Malin.) Plus att Malin åt typ upp (eller försökte) äta upp Jessicas macka. När vi hade ätit mellis gick vi hem till mig. Vi gjorde inte så speciellt mycket, jag tog lite bilder och dom satt bara och skrattade tills de låg på golvet rent utav och fortsatte. Vi spelade lite guitar hero också. Sedan gick vi ut, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men tydligen fick vi för oss idén att gå till Amanda och fråga om hon ville va med oss (och samtidigt så kunde Malin gå på toa). Sedan spelade vi pingis, men sedan skulle Malin och Jessica hem, så då fortsatte jag och Amanda, då vi fick nya saker att tänka på. Bara jag och Amanda som vet! ;).
 Hon frågade om jag ville gå på Frasses med henne, det ville jag, men det fick jag inte för att pappa redan fixat mat, och jag är en sån som tycker synd om de som gjort något som man inte tar emot så det blev mat hemma.
Efter maten gjorde jag och pappa blåbärsmuffins, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi hade tyvär inga "muffinsformare" så därför blev det vanliga stora bullformar istället för vi tänkte ju, det går väl lika bra, eller? Men nej, det gjorde det ju såklart inte! Själva smeten rann typ ut ur formarna, men det gjorde egentligen inte speciellt mycket, för de var goda ändå :).

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0