Malin x 2

Dagen började med en självväckning klockan 10, kunde inte somna om, så jag löste lite korsord, klarade ut krypto-X, YES!
Klockan 12 körde mamma mig till Malin. Först gick vi ut med en jättesöt hund som hette Joker. Vi hade så kul så vi villa stanna och leka med honom när han skulle lämnas, det fick vi, ingen var hemma just då, så det känndes lite läskigt, men det var ändå kul, när vi hade varit med honom i ungefär 1 och en halv timme gick vi hem till Malin igen, och då åt vi lunch. Jag salde fel samtidigt som jag skrattade åt Malins systrar, och det var väldigt jobbigt! Sedan spelade vi lite piano och pratade, vi 4-halv 5 tiden kom mamma och hämtade mig. Den här dagen måstevi göra om!
Just nu sitter jag och väntar på maten... och löser korsord." Håll hjärnan i trim med Allers".

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0