Klick, klick!

Hellu, idag har det varit en (nästan) vanlig dag i skolan. Men efter skolan började det att hända grejer.
Jag och Amanda planerade här om dagen att vi skulle börja fotografera andra lite mer "seriöst", så vi tänkte fotografera Ida från början. Men i skolan var det flera som föll för intresse, och ville också vara med. När vi tog bussen hem gick vi skilda vägar. Erika och Pernilla gick hem till Pernilla för att hämta lite saker och äta mellis, och Amanda, Emma och jag gick för att hämta Ida. Men vi hittade inte henne och sedan fick vi reda på att hon hade glömt bort det. Menmen, vad kunde man göra? När vi gick förbi Amandas hus gick jag hem till mig (och Amanda och Emma gick till Amanda) och åt mellis, det blev blåbärsmuffinsar, (jag känner mig så otroligt onyttig just nu!). Sedan fixade jag våran kamera och Saras kamerastativ, (jag vet att jag inte frågade, men mamma sa faktiskt att jag skulle få låna den.) Sedan när jag var färdig, gick jag till Amanda där alla redan var samlade. Så då började vi med att göra i ordning oss med smink, glitter och hårspray, till och med fotograferna (jag och Amanda) fick på oss lite ögonskugga.)
När vi var klara gick vi till den lilla "studion", (okej, det var bara ett litet rum, men ändå.) Fotandet börjde direkt, och allting flöt bara på! Det var typ hur kul som helst! Här får ni ett litet smakprov också! (=


Kommentarer
Postat av: monkeey

fina bilder, förlåt om ajg glömde! <3

2009-01-28 @ 20:17:36
URL: http://monkeey.devote.se
Postat av: jenny :) kolla min blogg

asssööt blogg juu! :) du är duktig på att fota

2009-02-04 @ 14:49:41
URL: http://kallespratt.blogg.se/
Postat av: Alva

Du är ju asduktig på att fota, önskar jag var så duktig...

2009-02-12 @ 16:37:37
URL: http://alvisli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0