Efter skolan...

Just nu sitter jag och Amanda framför varsin dator. Dom är i samma rum, så vi håller fortfarande kontakten (så att säga).
Snart så ska jag bege mig hemmåt med min spark. Det har regnat idag så jag vet inte riktigt om det kommer att gå så bra, men man får väl alltid hoppas. Sanny var här för ett tag sen men hon gick nyss, Emma har också varit här, men hon tog bussen för ganska länge sedan. Vi har spelat pingis ett bra tag men nu antar jag att vi har tröttnat.
Jag måste ut någon dag och fota, men det blir ju alltid så mörkt efter skolan så man hinner inte. Måste alltid vänta till helgerna.
Ikväll blir det köttbullar med spagetti... Fast jag tycker ändå att köttfärssås är godare, tihi.
Imorgon är det skridskor på idrotten, men jag har inte prövat mina eller någonting så jag kanske måste få låna, men det är ändå superdrygt att åka skridskor, och särskilt när man gör det i skolan för då har man ju inte all tid i världen.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj, jag har inte kollat på din blogg på ett tag märker jag :S snygg bakrundsbild! :D

2009-01-14 @ 17:27:25
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0