Disco

Ikväll blev det disco, syrran sminkade mig lite snabbt, sedan gick jag till Amanda, därifrån fick vi skjuts (eller hur det nu stavas) av Sannys mamma. Vi och några till tjejer kom typ först, det var ganska pinigt eftersom att det bara var killar från pararellklassen i själva "rummet", hehe, vi stod typ i hallen ett tag. I början blev det lekar, och jag råkade typ sätta mig i något blött, men det torkadeefter ett tag, tsss. Efter det blev det tryckare, haha, dansade inte någon gång, men nästa gpn hoppas jag att det blir den första xD. Vi lekte ryska posten, och jag blev typ vald först... det var hur pinsamt som helst, men det är typ lite kul också. Men det blev lite tråkigt mot slutet, menmen, man kan inte alltid ha kul.

PUSS


Kommentarer
Postat av: hanna

allt bra med dej? :)

2009-01-24 @ 19:57:40
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0