Brrrr...

Idag har det varit ruskigt kallt. Hörde att var - 38 grader i Åsele. Det är vad jag kallar kallt.  Här i Umeå var det ca - 20. På ett sätt var det ju faktiskt bra att det var kallt, vi fick ha inneidrott, men det tog man ändå för givet när man kollade in temeraturen i morse. Men en till bra sak är att vi inte ska behöva ha skidor nästa vecka, eftersom att det inte är så bra snö för skidåkning, så då blev man ju lycklig.
Idag har jag i alla fall repat med bandet, vi spelade "vivalavida - coldplay" typ hela tiden. Men jag säger alltid "vivaladiva" eftersom att det är ett nagellack. heh. Men nu ska det väl bli ändring på det hoppas jag.
Imorgon blir det stan med Amanda, en utlovad lunch på Subway och mycket shopping! (Förresten, glöm det där med "mycket shopping". Jag är ganska snål, heh.)

Ha en bra fredagskväll!
Kram

Bilden är dagen sommaren 08, då vi nyss köpt våran Nikon.
(Bilden är så stor så jag gjorde den liten, klicka för att förstora :). )


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte Snygg bild!! Nice att ni spelade Viva la vida

2009-01-16 @ 18:25:44
URL: http://annaaaj.blogg.se/
Postat av: amanda

men shopping blev det

superkul

2009-01-17 @ 16:54:18
URL: http://klaraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0