4 minuters kola

Idag hade vi en kille som kom från Sydafrika som berättade om honom och hans land. De andra klasserna hade också fått göra det (tror jag) så vi hade sett honom före i skolan. Han hade ett jätteroligt namn, och han var väldigt rolig och trevlig.
Efter skolan var jag i alla fall med Amanda och Nike. Jag och Amanda tog kort på Nike, (ungefär som vi gjorde med Pernilla, Emma och Erika). Det var jättekul! Jag bjöd dom på kolan jag och min syster (sara) bakade igårkväll, men jag blev ganska beroende så jag fick borsta tänderna sedan när de hade gått hem.
Klockan 17.00 var det träning, men Amanda sa att det var klockan 18.00 så vi fick lite bråttom när jag hade kollat på lagsidan. Vi kom lite sent, men inte såå sent :).

PUSS&KRAM



Redigerade bilder
No big difference


Kommentarer
Postat av: Anna

as coola bilder! :)

2009-01-30 @ 19:56:25
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0