11 Januari 2009

Idag ska jag ha match mot IBK Dalen. Har inte varit med på någon träning i veckan och det var ju synd, men jag tror jag kommer att få spela ändå, för att vi är så få.
Nu har jag fixat en liten enkel header till bloggen. Jag måste ut och ta några fina bilder någon dag, (som jag säger hela tiden). Men nu måste det verkligen bli så!
Hur som helst, jag har haft två tidigare bloggar, en på blogg.se och en på devote. Men nu ville jag göra en ny igen, som jag inte gjort något på.
Hoppas att ni kommer att läsa ofta och besöka min blogg framöver.
Kram
Malin


Kommentarer
Postat av: Anna

oj, nu blev det en till komentar :S aja.. det står också på www.designadinblogg.se hur man ska ta bort sitt blogg namn uppe i headern, asså det som står där redan :D

2009-01-11 @ 13:06:46
URL: http://annaaaj.blogg.se/
Postat av: Anna

oj, nu blev det en till komentar :S aja.. det står också på www.designadinblogg.se hur man ska ta bort sitt blogg namn uppe i headern, asså det som står där redan :D

2009-01-11 @ 13:06:47
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0