Top model

Efter skolan idag gick jag, Emma, Amanda och Nike till matbiten. Jag hade inte speciellt mycket pengar men det räckte i alla fall till 3 patroner... fick en krona av nike också, man tackar! Men sedan ville Amanda byta en.... ja, vad det nu heter (en sån där lång sak, heh), aja, men den kostade i alla fall 3 kronor, och alla mina patroner tillsammans kostade 3 kronor. Då ville Amanda i alla fall byta en sån där lång sak mot en av mina patroner! Ganska värt, hihi... okej då, det var bara 2 kronor som jag tjänade, men jag det är ju i alla fall någonting :].
Sedan gick jag hem till Amanda, vi spelade dator ett liiitet tag, men sedan skulle henne bror ha den ena så vi ville göra något annat. Då gick vi ner för att spela pingis, men där på låg det en massa saker så vi kunde inte spela. Men då fick vi för oss att vi skulle gå ut och fota lite, så vi gick hem till mig för att hämta min kamera. Vi var inte ute speciellt länge, men jag fick nån liten bild ändå, ni kanske kommer att få se den/dom så småning om.
Efter middagen var det innebandyträning. När jag kom hem så blev det en snabb dusch, och efter det en god semla. Kommer nog stoppa i mig en glassbåt så småning om också ^^,
Just nu blire i alla fall top model.

Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bakrund :D

2009-02-11 @ 14:40:44
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0