Stress

Hej, skrev inget igår, så här kommer lite information (eller vad man nu ska säga).
Igår var det en väldigt tråkig dag i skolan, men efter skolan så var jag i alla fall med Malin, vi ville baka en kladdkaka, men jag hade inga ägg så det blev 4-minuters kola istället, och dom blev väldigt goda!
Ikväll blir det i alla fall gitarruppspelning på backenskolan för en informationskväll. Vi ska typ sitta och spela tre låtar.
Just nu känner jag mig väldigt stressad, men jag vet inte varför. Allt känns bara så jobbigt just nu, även om allt är bra.
Imorgon blir det i alla fall repning med en ny låt, och Nike ska ta med sig cellon till repningen till låten "vivalavida". Det kommer att bli kul, men tyvär så är våran gitarrist sjuk, så då blir det jag som får spela gitarr och sjunga samtidigt, men det ska väl gå fint.
Vi ses.


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0