SPORTLOV!

Jippie! Äntligen får man ledigt ett... tja, ett ganska så bra tag. Det här sportlovet kmr jag inte att göra något speciellt, eller jo förresten, det kommer jag, och det kommer att bli så himla kul!
Hur som helst, idag blev det ju repning med RUT... men inte så jättelänge eftersom att vi tyvär inte hade någon nyckel så då var vi tvugna att fara hem när den som jobbade där åkte hem. Men vi hann börja lite på den nya låten i alla fall, också spelade vi ju vivalavida såklart.
Ikväll har jag bara tittat på tv, det blev "Så ska det låta" och efter det så blev det någon film som typ hette "de förbjudnastegen" eller något sånt. Den är rätt bra, jag hade liksom sett den tidigare.
Nu sitter jag här och tråkar, blir väl snart läggdags antar jag.

Godnatt
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0