Read this!

Hej, igår var jag och kollade på bion "i taket lyser stjärnorna"  med Amanda, Tea, Emma och Malin. Den handlade om en tjej, och hennes mamma hade cancer. Den var bra, men ändå konstig, lite humor och spännande. Men det var typ hur pinsamt som helst när alla satt och grät i bion, och jag började skratta hur mycket som helst! Jag vet inte varför, men det var kanske lite också för att man hörde typ snyftningar en efter en hela tiden, sedan kollade Amanda på mig, och då började hon också skratta. Det var typ hur pinsamt som helst! För att alla trodde att vi typ storgrät! Men vi vet fortfarande inte riktigt varför, eftersom att vi också grät på samma gång. Alla satt typ och stirrade på oss, höhö.
Nu till idag. Idag hade vi HK, vi bakade semlor, eller, vi gjorde bara degen och rullade bullarna, resten tod våran lärare hand om, till och med disken, och det var man ju tacksam för! När vi hade slutat och gick ut genom ytterdörren såg vi bussen just åka förbi oss. Men vi tänkte, aja, den kommer väl om en kvart. Men det gjorde den ju såklart inte, det tog typ en timme, (okej då, typ en halv, men det är väl samma sak... eller?). Där stod vi i kylan till det kom tre bussar åt fel håll. Tillslut kom det två bussar på rad. Men när den första bussen kom, kunde den inte öppna därrarna och sa att vi skulle ta den andra. Vi hade typ helst frusna tår! Jag, Amanda och Emma hoppade av vid coop för att köpa lite mellis. Vi alla köpte ostbröd, mums. Sedan gick vi hem till Amanda för att göra läxa, men den hade ju förstås ingen med sig, så det blev smink istället, hehe. Det är faktiskt väldigt kul, men det blev inte så mycket mer efter det, för vi hann inte.
Klockan 5 blev det träning, den var typ... konstig. Var i alla fall ändå helst slut när jag kom hem.
En snabb klippning blev det ikväll, toppade, klippte upp och fixade till luggen. Ingen bild, tyvär.

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna

Nice :) jag var och såg den filmen i söndags, att den var bra? fast den var lite överdriven för dom drack typ as mycket! :O

2009-02-05 @ 21:40:12
URL: http://annaaaj.blogg.se/
Postat av: Emelie

har du läst boken?? den är typ jätte bra.

Jag och mamma ska se den...snart, kompisarna ville inte se den :( sp jag ser den me mamma.

Var den bra??

2009-02-07 @ 22:53:34
Postat av: Anonym

INSPERATION I MIN BLOGG!:

**************************************

Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!

Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!

Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!

Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!Quu.blogg.se!

**************************************

2009-02-07 @ 23:01:02
Postat av: frida

Mums, semla :)

2009-02-08 @ 00:04:29
URL: http://maniaulath.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv: å tack så mycket :) kika gärna in igen. Sussa gott. Kram

2009-02-08 @ 00:12:38
URL: http://sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0