I'm hungry

Hej igen, nyss så har jag varit och repat med RUT. Vi har två nya låtar, en av dom har Emmas (en bandmedlem) pappa skrivit. Den är typ jättabra, men vi kunde tyvär inte höra själva "sången" på inspelningen så vi hoppas att han skulle kunna spela in bara sången igen, annars så har vi bara rockat loss på låten "vivalavida".... okej då, inte rockat loss direkt men spelat. Vid 5 tiden var Nike och Malin tvugna att åka hem, och det var ju synd för att då blev ju Emma lite uppspeedad (som vi kallar det). Hon började tänka på.... tjaa, jag kanske inte ska säga det, men hon sa en lite speciell grej om man säger så som hon tänkte på. Hehe.
Ikväll blir det hemmagjord pizza. Jag kommer antingen sitta och nörda framför datorn eller titta på tv.... om jag fick välja så skulle jag nog sitta och nörda framför datorn, :P.

Puss, kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska också äta hemgjord pizza ;)

2009-02-20 @ 17:53:52
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0