Greatest Day

Hej, idag hade vi match mot IBK Dalen, vi vann med 5-2, wohooo!
Sedan blev det en jäktig duschning eftersom att vi skulle på Umeå Citys match och ta emot stipendiet. Men just när jag duschat färdigt ringde de och sa att den skulle bli framflyttad till klockan halv 6 och att vi skulle samlas klockan 5. Så då var det bara att sitta ensam hemma framför datorn i en och en halv timme. Jaa, utdelningen gick ju som smort, och sedan var det ju bara att åka hem. Matchen var rätt så spännande, när vi åkte stod det 2-0 till Umeå city!
Skulle egentligen varit på fysträning ikväll, men jag orkade inte, jag fick ingen skjuts och jag hade ju gjort så mycket under dagen så det blev inget.

Asså ni måste bara lyssna på den här låten (om ni inte har gjort det redan vill säga). Den är superbra!
Ha det så bra,
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0