Fullt upp,

Hejsan, förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade ganska fullt upp. Först var jag på stan med Amanda och Ida, jag köpte lite smink :]. Sedan gick vi hem till mig och fotade Ida, ni kommer att få bilder lite senare eftersom att det blir så väldigt många bilder annars på datorn, och de tar väldigt stor plats.
På kvällen åt jag, mamma och syrran på resturang. Det var väldigt gott. Sedan tog jag och min syster bussen hem. När jag var hemma for jag till Ida, jag skulle sova öv där, det skulle Amanda också. Vi var typ uppe till klockan halv ett med att spela "guitar hero world tour" (eller vad det nu heter). Det var superkul! Vi somnade inte förns typ klockan 2.
Idag har jag varit med dom typ hela tiden, men nu är jag i alla fall hema och snart så ska jag spela en innebandymatch mot vindeln. Ni kanske får veta hur det gick sedan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0