Fullt upp,

Hejsan, hann inte att skriva något igår... tittade på melodifestivalen och "Hot chick".
Igår var jag i alla fall på stan med mamma och pappa, vi köpte nya vinterskor till mig, sedan köpte jag en mapp (pappa köpte den :P).
Vi åt lunch på.... jag vet inte vad den heter, men det är iaf ett café. Jag och mamma delade på ett grillat bröd med typ kyckling och ngn konstig sås, den var i alla fall god. Till "efterrätt" tog vi en slags kaka kommer inte heller ihåg vad den heter :P, men det var typ en massa nötter på och kola. Den var också god ;).
Idag klockan 14.00 (samling 13.30) blir det innebandymatch mot IBK Dalen.
Sedan klockan 16:00 (samling 15.30) är det pris utdelning av årets typ kulturstipendie som min klass (5m) har vunnit och vi delar på 30.000:- med ett rockband. WOHO!
Aja, kommer väl ett kort inlägg lite senare under dagen får man väl hoppas att man hinner.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0