dagens inlägg

hej, idag har jag gjort lite oliak saker. Först åkte jag upp till stan med mamma för att köpa lite varmare kläder till mig. Det enda vi hittade på stadium var en superhärlig och mysig fleece.
Sedan åkte vi upp till vidmannahallen för att jag skulle spela en match mot täfteå. Dom vann med 2-1, vi hade faktiskt väldigt många chanser nära mål. Men nej, den ville ju inte in. Men vi var ju ändå bra eftersom att vi ligger sist i serien (vi spelar i 97/96 serien, vi är 97), och dom låg 2:a, så jag tycker ändå att vi var bra.
Efter det åkte vi upp till mariedal för att gå till intersport där jag köpte en till fleece och ett par täckbyxor.
Sedan for vi till ett konditori då jag år min första semla för i år.
Sedan åkte vi till affärn och handlade mat.
Ha en trevlig kväll!

PUSS





















Kommentarer
Postat av: Anna

hur sätter man bilderna på varandra? :O

2009-02-08 @ 15:05:16
URL: http://annaaaj.blogg.se/
Postat av: www.flammingo.blogg.se

Vlken fin blogg du har :)

2009-02-09 @ 09:15:24
Postat av: niki

mums med semla :P

2009-02-15 @ 15:48:58
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0