Brrr...

Hejsan, idag har det varit ganska kallt, i alla fall i morse.
På skolan i dag fickvi vara inne första rasten eftersom att det var mer än -15. Men jag kunde inte använda någon dator eftersom att jag inte vet varken mitt lösenord eller användarnamn, plus att det är något mer krångel. Men jag fick spela Rebbubled med snälla Tea.
Efter skolan idag så var jag med Emma. Jag sminkade henne lite, och sedan gav vi oss ut i djupsnön på min gård. Det blev ett par fina bilder, som ni kanske  kommer att få se senare ikväll. Jag vet att jag typ aldrig laddar upp bilder, men det är faktiskt rätt jobbigt att behöva redigera alla bilder man vill lägga upp, hoppas att ni förstår det, men jag ska i alla fall försöka ladda upp bilder så ota som möjligt. (Jag är faktiskt rätt så lat också).
Imorgon är det i alla fall friluftsdag i Agnäsbacken. Det kommer att bli superkul, men jag känner mig typ inte så värst taggad, jag vet inte varför, men jag vet i alla fall att jag kommer att se ut som en apa med stort huvud och stora glasögon.
Vi ses, kram.

Kommentarer
Postat av: Anna

stackare att ni har haft friluftsdag idag!! -26 i morse

2009-02-17 @ 17:09:35
URL: http://annaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0