Betyder de egentligen något?

Jag vet att jag har sagt det här förut, men de sista dagarna i skolan har varit riktigt underliga, inget spelciellt seriöst arbete måste jag bara säga. Ändå är det väl som det alltid har varit.
Aja, efter skolan gick jag, Amanda och Erika till matbiten och köpte lite godis, mycket gott!
Här sitter jag nu, ny duschad och kollar på top model.
Men har ni tänkt på en sak. Alla dessa kommentarer, betyder de egentligen något? Jag menar, alla vill väl ha populära bloggar, eller hur? Ett jättebra sätt att börja med är ju att kommentera olika bloggar så att folk ska få syn på en. Men de kommentarerna behöver ju inte betyda något. Till exempel en kommentar som ser ut såhär: Fin blogg! Betyder det något? Men ändå så kan man bli så väldigt populär på de sättet. Visst är det ändå lite knas? Tänk bara på det nästa gång du kommenterar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0