April, april!

Hellå, första april idag. Har ni gått på något skämt? Vi i klassen smetade lim på handtaget... vilket inte blev så lyckat, men vi hällde även salt/peppar i vår lärares kaffe. Mumsigt! Jag var inte riktigt delaktig i dom här busen... Avstår helst :S. Tkr det är sjukt hemskt ifall man själv blir utsatt, hihi.
Snart kommer jag (pappa) kanske köpa ett nytt objektiv till kameran, jag säger inte så mkt mer än, eftersom att jag inte vet ifall jag får det eller inte :).
På fredag har vi ledigt i skolan p.g.a att lärarna har typ fortgrejs..... asså inte fort, utan fort :D. Fattaru? Nae.... Men aja.
Sitter iaf ensam hemma just nu....
Hare!
Kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Nej, inget skämt här inte. =)

2009-04-02 @ 15:00:59
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0