020409

Hejhej,
idag hade halva klassen hemkunskap och vi andra var i klassrummet utan lärare, fast vi är ju inte en sån klass som verkligen kan var tysta när det inte finns någon lärare där, utan vi lekte (körde?) t.o.m "sanning eller konsekvens", haha.
(Hoppas inte någon av våra lärare läsen denna blogg :S.) Men vi hade typ kul iaf, bättre än att ha svenska med Rickard, tihi.
Imorgon blir det ingen skola, HURRA!
Just nu sitter jag här och väntar på att Amanda och Ida ska komma, vi ska typ se på film och äta popcorn :]. Hoppas att jag hittar twilight... Jag känner mig typ lite efter eftersom att jag inte har sett den.
Menmen, någon gång måste ju vara den första!
Seeya!
Ps. Kanske kommer några bilder lite senare, vem vet? (inte jag iaf).

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, den var rätt tuff.

Allt bra? =)

Kram

2009-04-02 @ 19:32:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0